Z wariatkami ;)

Eeeech, stare dobre czasy;)
Oto małe LO. Na TO wyzwanie na PWC. 
To zabawne. W wytycznych wyzwania podano, że baza musi być inna niż 30x30. Niestandardowa. A ja nigdy nie robiłam LO na takiej bazie;) Czyli tak naprawdę nadawały by się wszystkie. Ja zazwyczaj robię na A4.
Ale o jest na A3.Czyli, jednak niestandardowo;) 
A co to za zdjęcie?
O matko. Z liceum. Też na PO mieliście bandażowanie? My tak. I z koleżankami, po lekcjach, poszłyśmy do łazienki, aby zrobić sobie zabandażowaną sesję zdjęciową;) I oto właśnie fotka z ej sesji. Ciut niewyraźna, ale robiona jeszcze (zabytkiem!) aparatem analogowym - zrzucałam się z kumpelą na klisze i jej wywołanie. 
Bądź co bądź, wspomnienia. Wspomnieniaaa! ;P



See ja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger